Vragen over verzending

We verzenden alleen naar geselecteerde EU-landen. De volledige lijst met landen vind je door hier te klikken; https://www.headshop.nl/shipping-psychedelics/

Juridische status

Al onze producten zijn natuurlijk en legaal in Nederland. U bent zelf verantwoordelijk voor de legale status van onze producten in uw land. Daarom moet je jezelf informeren over de lokale wetgeving in jouw land. Zie onze Algemene voorwaarden.

Restituties en opnieuw verzenden

We kunnen je geen geld teruggeven of je producten opnieuw versturen als je je bestelling niet hebt ontvangen en deze is tegengehouden door de douane.

Discrete verpakking

Alle bestellingen worden discreet verpakt. Er is GEEN verwijzing naar wie de afzender is. Er komt geen logo of tekst met de tekst "Headshop" op de verpakking.

Ja! We verzenden al onze bestellingen altijd in een gewone verpakking.
Geen verwijzing naar ons, noch naar de inhoud.

Geschatte verzendtijden

Lees meer informatie: Verzendinformatie.

We verzenden alleen na betaling

Houd er rekening mee dat we bestellingen pas voorbereiden nadat we je betaling hebben ontvangen. Je pakket wordt binnen 24 uur na betalingsbevestiging klaargemaakt.

Vertragingen bij verzending

Je pakket kan vertraging oplopen bij de douane en bij je lokale postbedrijf. Andere factoren zijn onder andere de feestdagen, het weer en onjuiste of ontbrekende adresgegevens. We kunnen geen uitspraken doen over de exacte termijn waarbinnen je bestelling aankomt. Je ontvangt echter wel een Track & Trace-nummer in je e-mail waarmee je je bestelling kunt volgen.

We verzenden al onze bestellingen met DHL of UPS.

Zodra de koerier je pakket heeft, ontvang je een e-mail met de track & trace-link.

Als je je pakket hebt gemist, probeert de koerier het normaal gesproken nog een paar keer te bezorgen. Als het pakket ergens anders wordt afgeleverd, laat de koerier een briefje achter met het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het kunt ophalen. In uitzonderlijke gevallen bezorgt de koerier het pakket bij je buren. Maar maak je geen zorgen, door de discrete verzending weet niemand wat er in het pakket zit.

Je kunt contact opnemen met het koeriersbedrijf met je track & trace-nummer om te voorkomen dat ze je pakket naar ons terugsturen. Normaal gesproken blijft een pakket 1 tot 2 weken in het postkantoor.

Heb je geen track- en trace-nummer ontvangen? Controleer uw spam. Niet gevonden? Neem contact met ons op.

Volg altijd je verpakking

Headshop maakt alleen gebruik van Track and Trace verzending, zodat je altijd weet waar je pakket is en wanneer je thuis bent, wanneer het aankomt op jouw adres. Controleer uw tracking nummer link nadat u uw verzendbevestiging e-mail. Zodra het postkantoor de verzending start, ontvang je nog een e-mail om je pakket te volgen.

Je pakket gemist

Als je je pakket hebt gemist, zal het postkantoor normaal gesproken proberen je pakket opnieuw te bezorgen, soms zal hij een briefje achterlaten met het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor om het pakket op te halen. In uitzonderlijke gevallen brengt het postkantoor het pakket naar je buren. Je kunt altijd contact opnemen met je lokale postbedrijf met je track and trace nummer om te voorkomen dat ze je pakket naar ons terugsturen. Normaal gesproken blijft een pakket 1 tot 2 weken in het postkantoor.

Heb je geen trackingnummer ontvangen? Controleer ook de map met ongewenste e-mail. Of neem contact met ons op.

Vragen over betalingen

1. iDEAL / MisterCash / Bancontact / Eps-Überweisung / Giropay

Dit is de snelste en eenvoudigste manier om je betaling te voltooien. Selecteer de optie die bij je bank past en doorloop het proces. Onze betaalserviceprovider zorgt voor een veilige betaalomgeving.

Nadat de betaling is voltooid, ontvang je direct bericht. Ons team begint met de verwerking van de bestelling om deze zo snel mogelijk te verzenden. We houden je via e-mail op de hoogte van de status.

2. Directe bankoverschrijving

Het is mogelijk om je betaling via bankoverschrijving te voltooien. Selecteer de optie "Directe bankoverschrijving" en volg de stappen. Nadat je de bestelling hebt voltooid, ontvang je een e-mail met de benodigde informatie en betalingsgegevens.

Nadat je de betaling hebt overgemaakt, kan het 1-3 dagen duren tot we het geld hebben ontvangen. Daarom kan het iets langer duren voordat je bestelling wordt verzonden. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status.

3. Cryptocurrencies

We accepteren betalingen met verschillende soorten cryptocurrencies. Deze betalingen worden verwerkt met Coinbase, de grootste Bitcoin exchange en broker ter wereld. Om te betalen met cryptocurrencies kun je de betalingsoptie "Bitcoin en andere cryptocurrencies" selecteren.

Momenteel accepteren we Bitcoin, Ethereum, USD Coin, Litecoin en Bitcoin cash.

Kijk voor meer informatie op https://www.headshop.nl/payment-methods/

 

Selecteer de optie "Directe bankoverschrijving" en volg de stappen.

Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een e-mail met de benodigde informatie en betalingsgegevens. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Maar controleer eerst je spambox.

Nadat je de betaling hebt overgemaakt, kan het 1-3 dagen duren voordat we het geld ontvangen.

Daarom kan het iets langer duren voordat je bestelling wordt verzonden. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status.

Retourneren en terugbetalen

Geld Terugbetalen

Als je je geld terug wilt, moet je ons eerst binnen 14 dagen na ontvangst van je producten op de hoogte stellen, voordat je producten naar ons terug kunt sturen. Na beoordeling en akkoord, kunt u uw producten binnen 14 dagen terugsturen. Ons team zal de producten inspecteren om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan onze voorwaarden voor retourzendingen. Als onze inspectie goedkeuring geeft voor terugbetaling, krijg je je geld terug.

Er zijn een paar voorwaarden voor producten die naar ons worden teruggestuurd, dus lees deze goed door.


Voorwaarden voor retourzendingen

1. Producten met een korte levensduur: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic Truffels, Paddo Growkits en Paddo sporen of iets anders van soortgelijke aard, komen niet in aanmerking voor retourzending vanwege hun korte houdbaarheid.

2. Hygiëne: Bongs, pijpen, vaporizers, of iets anders van soortgelijke aard komen alleen in aanmerking voor retourzending als ze ongebruikt en verzegeld zijn in de originele verpakking. Producten die na levering zijn vermengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzending.

3. Original verpakking: Alle artikelen moeten in de originele verpakking worden geretourneerd: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom je het wilt terugsturen).

Belangrijk

We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt gegeven. We kunnen alleen producten terugbetalen die lang houdbaar zijn en producten die naar ons worden teruggestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de wettelijke status van onze producten in jouw land en voor het doorgeven van het juiste adres.

Lees onze Algemene voorwaarden.


Informeer ons

Als je geld terug wilt
Informeer ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat je de producten op je adres hebt ontvangen, voordat je een retourzending maakt.

Hoeveel tijd heb je om je producten terug te sturen?
Stuur producten binnen 14 dagen terug, nadat we ze hebben beoordeeld en akkoord hebben gegeven voor retournering.

Hoe zit het met de retourkosten?
Verzendkosten die je maakt om producten terug te sturen worden niet gerestitueerd.

Neem contact met ons op

Beschadigde producten.

  1. Als je product beschadigd is. Je kunt ons op de hoogte stellen van eventuele schade. We repareren het graag of sturen een vervangend product als dat niet mogelijk is, nadat we het beschadigde artikel hebben teruggekregen en het is geïnspecteerd door ons team.
  2. Als je product beschadigd is bij levering. Je kunt ons op de hoogte stellen van eventuele schade (met foto's). Zodra het artikel naar ons is teruggestuurd, inspecteren we het en sturen we een vervangend artikel als dat van toepassing is.
  3. Als je product defect raakt terwijl het nog onder de garantie valt, kun je contact met ons opnemen met een foto en beschrijving van het defect. Na inspectie wordt het gerepareerd door de leverancier of wordt er een vervangend product naar je opgestuurd.

Er zijn een paar voorwaarden voor producten die naar ons worden teruggestuurd, dus lees deze goed door.


Voorwaarden voor retourzendingen

1. Producten met een korte levensduur: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic Truffels, Paddo Growkits en Paddo sporen of iets anders van soortgelijke aard, komen niet in aanmerking voor retourzending vanwege hun korte houdbaarheid.

2. Hygiëne: Bongs, pijpen, vaporizers, of iets anders van soortgelijke aard komen alleen in aanmerking voor retourzending als ze ongebruikt en verzegeld zijn in de originele verpakking. Producten die na levering zijn vermengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzending.

3. Original verpakking: Alle artikelen moeten in de originele verpakking worden geretourneerd: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom je het wilt terugsturen).


Informeer ons

Als u beschadigde producten hebt
Informeer ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat je de producten op je adres hebt ontvangen, voordat je een retourzending maakt.

Hoeveel tijd heb je om je producten terug te sturen?
Stuur producten binnen 14 dagen terug, nadat we ze hebben beoordeeld en akkoord hebben gegeven voor retournering.

Hoe zit het met de retourkosten?
Verzendkosten die je maakt om producten terug te sturen worden niet gerestitueerd.

Neem contact met ons op

Voorwaarden voor retourzendingen

1. Producten met een korte levensduur: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic Truffels, Paddo Growkits en Paddo sporen of iets anders van soortgelijke aard, komen niet in aanmerking voor retourzending vanwege hun korte houdbaarheid.

2. Hygiëne: Bongs, pijpen, vaporizers, of iets anders van soortgelijke aard komen alleen in aanmerking voor retourzending als ze ongebruikt en verzegeld zijn in de originele verpakking. Producten die na levering zijn vermengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzending.

3. Original verpakking: Alle artikelen moeten in de originele verpakking worden geretourneerd: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom je het wilt terugsturen).

Belangrijk

We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt gegeven. We kunnen alleen producten terugbetalen die lang houdbaar zijn en producten die naar ons worden teruggestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de wettelijke status van onze producten in jouw land en voor het doorgeven van het juiste adres. Algemene voorwaarden.


Informeer ons

Als je geld terug wilt of een beschadigd product wilt laten vervangen of repareren.
Informeer ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat je de producten op je adres hebt ontvangen, voordat je een retourzending maakt.

Hoeveel tijd heb je om je producten terug te sturen?
Stuur producten binnen 14 dagen terug, nadat we ze hebben beoordeeld en akkoord hebben gegeven voor retournering.

Hoe zit het met de retourkosten?
Verzendkosten die je maakt om producten terug te sturen worden niet gerestitueerd.

Neem contact met ons op

Informeer ons

Als je geld terug wilt
Informeer ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat je de producten op je adres hebt ontvangen, voordat je een retourzending maakt.

Als u beschadigde producten hebt
Informeer ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat je de producten op je adres hebt ontvangen, voordat je een retourzending maakt.

Neem contact met ons op


Technische vragen

Uw persoonlijke gegevens:

1. Log in.

2. Ga naar Mijn account.

3. Klik op Mijn adressen. Hier kun je al je factuuradressen en verzendadressen bewerken door op Bewerken te klikken.

4. Klik op Accountgegevens. Hier kun je je naam, je e-mailadres en je wachtwoord wijzigen en je wijzigingen opslaan.

Als je je e-mailadres hebt gewijzigd, ontvang je een bevestigingsmail ter verificatie. Klik op de link in de verificatiemail om het nieuwe e-mailadres te activeren.

Wijzig je wachtwoord:

1. Ga naar: Uw account.

2. Klik op: Wachtwoord kwijt?

3. Je krijgt een e-mail om je oude wachtwoord opnieuw in te stellen en een nieuw wachtwoord aan te maken.

4. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spambox.

5. Als de e-mail om je wachtwoord te wijzigen ook niet in je spambox staat, neem dan contact met ons op.

Als de Headshop website niet in onderhoud is, zou deze echter goed moeten werken:

Onze website werkt beter als u de cookies inschakelt in de internetopties van uw browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome enz.). Dat maakt het mogelijk om producten in uw winkelwagen te plaatsen.

Klik in Internet Explorer op Extra > Opties en selecteer dan het tabblad Privacyopties. De privacy-instellingen moeten Medium-High of minder zijn om de Headshop website goed te laten functioneren.

Een andere oorzaak van dit probleem kan je firewall zijn. Pas je privacy-instellingen in je firewall aan als je de website optimaal wilt gebruiken.

Andere technische problemen? Neem dan contact met ons op.

Technische problemen

Als er problemen zijn voor u met de Headshop website, aarzel dan niet om ons te laten weten! We willen dat je de beste winkelervaring krijgt die je kunt hebben! Dus als er technische bugs zijn, zullen we er altijd voor zorgen om ze te repareren.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. We kunnen geen webshopvragen beantwoorden in onze winkels.

E-mail

Heb je een vraag over je online bestelling? Vermeld dan je bestelnummer. Messages worden doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord.

Stuur een e-mail

Adres

Headshop
PePePe BV
Sulky 6 J
Zeewolde
3897AJ

KVK: 34236211
BTW: NL815030411B01

Telefoon

(0031)(0)20-6249061