Klachten
Er kan iets gebeuren dat niet volgens plan is. We raden je aan om eventuele klachten eerst kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier. Als dit niet tot een oplossing leidt, is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting WaardevolleWinkels/WebwinkelKeur (dit geldt alleen voor Nederlandse en/of Belgische klanten). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders is behandeld, staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Heb je een vraag over je online bestelling? Vermeld dan je bestelnummer. Messages worden doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord.
Stuur een e-mailAdres
Headshop
PePePe BV
Sulky 6 J
Zeewolde
3897AJ
KVK: 34236211
BTW: NL815030411B01
Telefoon
(0031)(0)20-6249061